O nama

U temeljima svih projekta koje radimo nalazi se pažljivo osmišljena strategija. Cilj te strategije je uvijek samo jedan – ostvariti ciljeve klijentova poslovanja. Izrada projekta se ugrubo može podijeliti u 3 faze: pred-kreativnu, kreativnu i post-kreativnu.

1.

Pred-kreativna faza

postavljanje realističnih ciljeva

Zadatak pred-kreativne faze je utvrđivanje realističnih ciljeva projekta. Ovaj vrlo bitan korak definira ne samo glavni cilj projekta već i druge važne stavke kao što su ciljana publika i industrija, glavni konkurenti, vizualne smjernice, vrijeme izrade projekta, tehnologija koja će se koristiti pri izradi projekta i drugi tehnički zahtjevi.

2.

Kreativna faza

izrada mrak stvarčica

Nakon što su pažljivo sakupljene sve bitne informacije, spremni smo za kreativnu fazu. Kreativna faza je rezervirana za tri bitne stavke prema slijedećoj važnosti: skiciranje, dizajniranje i programiranje. Najvažnija stvar tokom skiciranja i dizajniranja je klijentova povratna informacija. Po završetku ove dvije stavke trebali bismo imati vrlo dobru predodžbu o potrebnoj strukturi, te krećemo sa prebacivanjem dizajna u funkcionalni projekt.

3.

Post-kreativna faza

poliranje i lansiranje

Kada su pred-kreativna i kreativna faza završene, vrijeme je da finaliziramo projekt. Cilj ove faze je pokazati klijentu kako je dobio ono za što nas je zaposlio. Testiramo i testiramo i još malo testiramo kako bismo se uvjerili da svaka linija koda radi onako kako je zamišljeno. Nakon što je testiranje završeno, spremni smo za lansiranje projekta i pohvale.

Želite da lansiramo i Vaš projekt? Javite nam se.